Monday, August 17, 2009

Wow! "Black" copies

Acabo de encontrar esta entrada en el blog de Flux, la editorial que sacará "Black is for Beginnings". Es una pasada ver todas esas cajas y pensar y contienen copias del cómic!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I just found this entry on Flux's blog, the publisher for "Black is for Beginnings". It's incredible to think that all those boxes contain copies of the comic!


LOOK! They're heeeere!
Flux is extremely excited for its first ever full-length graphic novel and the continuation of our #1 bestselling series. Pictured below, you can see the enormous shipment of finished copies that arrived in-house today. From left to right, our publisher, Bill Krause, Art Director Lynne Menturweck and publicist Marissa Pederson made sure to give the historic arrival a warm welcome!


4 comments:

  1. Anonymous20:03

    Hala, qué impresionante ver toda la tirada junta!!! HAsta dónde será "Black"??? qué emoción! m

    ReplyDelete
  2. Creo que lo de Black son todas esas cajas con plástico que están encima de los palets... Aunque no puedo estar segura, claro.
    Sea como sea, son muchísimos ejemplares!

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:24

    Yo creo que sí lo voy a pedir en amazon, me urge tenerlo en las manos. Qué piensas? o me espero hasta oct??? m

    ReplyDelete
  4. Hmm, suena a una buena tajada en royalties. Enhorabuena, Juanita!

    ReplyDelete